diumenge, 8 de gener del 2012

fotos 08/01/2012

Hola Companys

us deixo les fotos més importants del dia ja que al final vídeo no en tinc cap..... Una pena, però prometo que en faré algun quan me'n recordi de carregar les bateries.
Aprofito per felicitar a tots el components de la Penya, ha sigut un dia increïble en tots els aspectes feia temps que no m'ho passava tan bé... de fet feia temps que no venia amb els PAnZeTas

Tots els components de la sortida d'avui

El Josep i l'elefant gris

El Josep i l'elefant negre
"la descripció es per la sensació d'estabilitat que vaig tenir a sobre d'aquesta maquina"

El Zezu i els nous companys ... uns cracks !


Aquí el track Wikiloc http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2375946

3 comentaris:

Josep ha dit...

Moltes gràcies Marc!!

Jo també m´ho he passat genial. He disfrutat moltísim de la sortida i també de l´estrena de la bici. Les meves primeres sensacions confirmen que li treuré un rendiment excepcional a la Trek, tant a les pujades com a les baixades . Avui especialment a la trialera llarga he disfrutat com un nan. Aixó i el bon ambient que ens envolta, fan que hagim gaudit d´un matí sensacional.

Una abraçada.

Juan Antonio ha dit...

La foto de la penya, no se si esta fet a posta, pero la equipacio oficial al mig, a l'esquerra els "blacks" i a la dreta els "blues" ja ja ja

Fernando ha dit...

Gràcies Marc,
magnifica ruta, per a gaudir de la màquina i de la velocitat.Tornaria a fer-la sense dubtar.
En resum: molt bon rotllo panZetaire, ben trobat en Marc i les seves coses, imponent la btt d'en Josep, benvinguts els amics d'en Zezu i desitjant que arribi diumenge...