dimecres, 6 de novembre del 2013

Sortida programada pel 17/11/2013

VOTAR AQUÍ !!!


Hola Companys,

tal i com ja us vaig comentar fa unes setmanes el cap de setmana del 24 de novembre vaig a fer la ruta Prehistòrica 2013, per aquest motiu em perdre un any més la ruta del castell de Burriac, i ja fa molt anys que tinc ganes de fer-la i no podré !

hem vaig plantejar de comentar amb el grup la possibilitat de canviar-la però és una porcada ja que només per una persona canviar el plans de tanta gent no és el cas.

per aquest motiu li vaig comentar amb el Ramon i ell es va oferir a acompanyar-me la setmana abans ja que crec que ell també té alguna incidència amb el basquet aquell dia.

Per això us comento que si hi ha algun interessat més en acompanyar-nos la sortida la farem el diumenge 17 de novembre i per el que m'ha comentat el Ramonet serà la mateixa però amb final feliç :)

Salut i Pedals PeNYa



Mi propuesta (Frenando), con senderos interesantes cerca del Castell. Uno se repite para mejorar la segunda vez

IDA
VUELTA

Mi propuesta (Ramon) que es casi igual que la de Fernando. La ida es la misma, la vuelta es algo más directa pero no menos trialeras, ya que pasaremos por la prehistoria al revés.

Aquí os dejo el < Track >

5 comentaris:

Antonio para ha dit...

Yo estoy deacuerdo,nunca he hecho el castillo de Burriac con vosotros y el 24 creo que no podre salir.

David ha dit...

Pues yo propongo cambiar la del de 24 por la del 17 y viceversa. Además si es con final feliz nos dejará un mejor sabor de boca, jajajaja.

Ruben ha dit...

per mi d'acord xatoooos intentare estar apunt

troquel ha dit...

POR MI OK

Unknown ha dit...

Per mi cap problema.