dilluns, 8 de juny del 2009

Danny MacAskill - Abril 2009

Veient que aquesta setmana no podem gaudir del impagable treball del nostre amic i company Antonio, he pensat de compartir amb vosaltres les peripecies d'aquest paio, que no ser si el coneixeu, però que a mi em sembla que no és d'aquest món. De fet quan més m'ho miro més em recorda a un videojoc, o potser resulta que els videojocs del tema estan inspirats en ell. La veritat és que l'home té una habilitat especial que es converteix en un autèntic espectacle.

Per cert, ja ser que la meva forma física és deplorable, però jo vull tornar apuntar-me a la Montmeló BTT, per tant Ramon si t'hi apuntes compte amb mi. Ja m'esforçaré per millorar una mica el meu estat de forma, però heu de comprendre que amb tanta celebració m'he relaxat una mica i he fet el possible perquè l'estat de sentir-me en el núvol em durés el màxim possible.

Aquí va...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ya lo habia visto pero hay que reconocer que el tio es un monstruo de pelotas grandes

MARUJAMAN ha dit...

es que no me dejaba colocar el nombre pgs o soy mas torpe que el copon.....

Fernando ha dit...

Ostres! no sabia que es podien fer aquestes coses amb una bici... bestial!