dijous, 14 d’abril del 2011

Tornada de vells amics

Torna la vella retaguàrdia dels panzeteros. Aquest diumenge tornarà al costat dels nostres panzeteros un dels antics humoristes i poètics. Aquest gran personatge és en ....................... DANILO, un dels grans carismàtics que si el veiue no el coneixereu s'ha aprimat 16 kg.

6 comentaris:

Fernando ha dit...

Benvingut de nou Danilo. Que has sentit parlar de l'esmorzar a Guanta oi?

PGS ha dit...

Hola companys,

Com anem, que diuen que feu una "jornada de portes obertes"? Alguns companys diuen que si la feu s'apunten. Ara bé, el ritme baixarà a cotes que ja no recordeu...

Ruben ha dit...

Si hay que bajar el ritmo se baja,por eso que no sea ,siempre tenemos ganas de volver a pedalear con miembros que hace tiempo que no vemos,y si hay careta de por medio mejor que mejor.

Ramon Denuc ha dit...

Bienvenidos al grupo de nuevo y tranquilos que todos llegaremos al mismo lugar para desayunar y si alguno tiene ganas de bajar trialeras por una semana no le pasara nada, que primero están los compañeros.

Juan Antonio ha dit...

Yo soy relativamente nuevo, llevo poco mas de un año (cabroncetes ni un triste pastelito para celebrarlo) pero me alegro que vengan "las viejas glorias" sobretodo si es para bajar el ritmo y por supuesto meternos una careta entre pecho y espalda.
Ultimamente me duele la lengua de tanto arrastrarla por el suelo, estoy pensando en meter un motorcillo electrico para poder seguiros!!!

Fernando ha dit...

Hey Pere, ritme, ritme,...deixa't estar de punyetes i torna company, home! És la jornada ideal.
Ara només cal que s'animi el Felipe :-)