dilluns, 6 de maig del 2013

Proposta sortida 12/5

Hola companys us deixo les dades de la que penso que pot ser una sortida genial per els voltants de la garriga i el Puigracios amb un grau elevat d' allò que més ens agrada 100% DH

seria interessant si poguéssim estalviar el viatge de anada o tornada o tots dos rodant per poder aprofitar tot el temps del que disposarem. per aquest motiu poso el horaris de tren.

Anada

Tornada

La ruta és apte per tots components de la Penya tot i el nom d'aquesta però si que és cert que és de les més potents que penso que es poden fer per aquesta zona (30km amb 1000+ pujada)








11 comentaris:

M@rc ha dit...

opineu que us sembla per aquest diumenge!

Gràcies

Ramón Renfe a puesto otra vez el tren de las 07.28 como puedo ver en su pagina web.

Es así?

Fernando ha dit...

Que et puc dir, ets el meu heroi!!!
M'agrada molt la teva proposta, a banda de l'atractiu del costat enduro ja em va be fer-ne rutes fortes per agafar to.
Si es confirma el tren a les 7:28 de conya.
Gràcies pel curro Mr Track.

Ramon Denuc ha dit...

De Mollet-Santa Rosa a La Garriga si que hay un tren a las 07:28, pero si hacéis la búsqueda por Mollet-Santa Rosa, Sant Marti de Centelles que es el tren que necesitábamos el otro día, ese tren no existe, debe de ser por error o por que ese tren no para en Sant Marti de Centelles.

Pero lo que si esta claro con la búsqueda que tu has hecho es que a esa hora si hay un tren a La Garriga.

Josep ha dit...

Coincido plenamente con Marc que la mejor opción es "ir y volver con tren" para así optimizar al máximo la salida por la zona.

Rabanin ha dit...

Hola!! Yo tendría que salir desde BCN a eso de las 7am. MI amor por todos los componentes y por la salida es superior, asi que contad conmigo...

Karlos ha dit...

Marc me parece perfecta tu aportacion. Gracias por el curro. Yo tambien opino que el tren es la mejor opcion asi aprovechamos mas la parte endurera. Para rodar entre semana. ;)

Ruben ha dit...

Por mi palante,creo que es un buen retoque a la ruta,si no hay inconvenientes de ultima hora contad conmigo

Juan Antonio ha dit...

me parece bien, pero. . . el Sabado nadie quiere hacer un GR.5?
NENAZAS!!! ja ja ja

David ha dit...

Me parece bien ir en tren, metro o avión... Despues de dos semanas sin Los Panzetas me apunto a un bombardero con tal de rodar juntos, jajajajaja.Contad conmigo salvo razones de fuerza mayor...

David ha dit...

Por cierto M@rc, impresionante el trabajo, muchas gracias y enhorabuena...

Chema ha dit...

mola Marc t lo as currao, k seria la penya sin gente como tu, Ramon, DH,Zezu,no Zezu no¡ k es un marica,no es broma jeje ,y demas componentes.