divendres, 9 d’abril del 2010

Interesados en comprar equipación de verano

Hola companys,
vamos a encargar una equipación de verano con el logo de la Penya. Estará formada por un maillot de manga corta y un culotte con tirantes como siempre de la marca Inverse. El diseño será como la chaqueta de invierno pero sin tanta propaganda.
Los que estéis interesados decídmelo en un comentario a esta entrada indicando vuestro nombre, cuántos queréis y las tallas. Sin compromiso.
Estamos hablando del precio con Inverse que variará según el número de prendas que pidamos.
Os mantendré informados.

5 comentaris:

Josep ha dit...

maillot XL i culotte. ok.

Aquest diumenge no puc sortir,tinc de nou compromís familiar per tema bàsquet, que tingueu una bona sortida. En quant a la càmara fotogràfica si cal afegir algo compteu amb mí, cap problema i el que decidiu estaré bé.

Josep ha dit...

Fernando,sempre que fos possible i avans de fer la comanda, si poguessim disposar d´un mallot de prova de cada talla perque ens el poguéssim emprovar(ja passariam pel Celes) aniríem més segurs. Ja sabeu que cada fabricant fá les talles de diferent patró, suposo que si tenim jaqueta d´hivern, per exemple XL, el maillot d´estiu tendría que ser de la mateixa talla, no sigui que ens portem una sopresa amn les talles.. Gràcies.

antonio masajista ha dit...

hola yo quiero un cojunto y miguel tambien, yo la talla M, y la de miguel no la se
saludos

PGS ha dit...

Fernando, a mi m'interessa un coulot i un maillot. Ja et diré la talla.

Ruben ha dit...

yo quiero uno para mi talla M y otro para mi hija.