dimecres, 4 de maig del 2011

TORNADA DIFERENT

He estat parlant amb el Josep Garciauto, sobre la sortida del diumenge. Ell m'ha propossat un altre idea diferent a les anteriors, o sigui, Puja fins el Pla de la Calma, des de Aiguafreda i tornar des del Pla fins a Mollet. He cregut que era una molt bona idea, degut a que aquest any no hem pogut fer la de Vic i l'he comentat a un panzetero, el cual m'ha dit que si es realitzès ell faria la tornada a Mollet des del Pla. Tot aixó, sempre que me'l confirmi el Garciauto, per que no sap amb seguretat que vindrà, es una possibilitat.
Si us plau m'agradaria que fessiu els vostres comentaris.

2 comentaris:

Josep ha dit...

Pere, la sortida especial Vic-Mollet la tenim planificada pel 29/05 just d´aquí a 3 setmanes.

Si hi han intencions de tornar d´Aiguafreda a Mollet amb bici, se m´escapa de les "meves" possibilitats físiques, per a mií sería massa dura, en tot cas respectaré el que digui la majoría.

Fernando ha dit...

És una bona alternativa i de segur que amb el Josep la tornada serà espectacular. A mi, particularment, ja m'està be la programada, especialmente si baixem el GR5.
Suggereixo de totes maneres apuntem la idea per a programar-la com a especial.
Salut